پست های پرطرفدار

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

اظهارات عجیب مراتی مجری 20:30

مجری و مصاحبه گر سیما پس از جملات شدید اینترنتی و بسته شدن وبلاگهایش توسط مهاجمین کامنتی اقدامی عجیب کرد و نوشت : انتخابات" انتخاباتی که راست و دروغش بماند ولی .... به گزارش پایگاه خبررسانی عبرت ایمان مراتی مجری برنامه خبری 20: 30 سیما و مصاحبه گری که پس از جریان دادگاه اخیر در مقابل "ابطحی" و "عطریان فر" قرار گرفت ،پس از حملات شدید مهاجمین اینترنتی به وبلاگش و بسته شدن آن و در مقدمه وبلاگ جدیدش که باز نیز مورد حمله کامنت گذاران قرار گرفت و متحمل و فحش و ناسزاهای فراونی شد در اقدامی عجیب و بی سابقه دست به یک افشاگری ظریف زد و در اولین یاداشتش به نکات جالبی اشاره کرد و گفت :ابطحی مردی که تحمل زور و فشار را نداشت ایمان مراتی در نخستین مطلب وبلاگش با دستپاچگی و بدون رعایت برخی قواعد ادبیاتی نوشت : به نام خداوندی که جهان را برای انسان و انسان را برای آزادی در پرتو اندیشه های خود آفرید. در اول باید بگویم که این چند روزه وبلاگهای متعددی به نام من از طرف من باز شد که مطالبی که در آنها بوده هیچ ارتباطی به من نداشته و این دومین وبلاگم و اصلی ترین وبلاگم بعد از وبلاگ قبلیم است. این مطلبی را که مینویسم مربوط میشود به جریانات انتخاباتی و حواشی پس از آن و در این میان مظلوم واقع شدن ایمان مرآتی که بیشتر انگشتها به سوی او ختم شد. در این بیانیه قصد دارم گزارشی از اتفاقات این چند ماهه اخیر رو از دیدگاه خودم بیان کنم. ایران"ایرانی که 30 سال برای آن رنج و زحمت کشیده شد تا ایرانی باشد که حالا قدرت خاورمیانه محسوب میشود و حالا زنده بودن ایران منوط بر اتحاد مردمان آن است مردمانی که بیشتر آنان را جوانانی تشکیل میدهند که امیدان و آینده سازان این مرزو بوم هستند. انتخابات"انتخاباتی که راست و دروغش بماند ولی .... ابطحی"مردی که تحمل زور و فشار را نداشت. مرآتی"مردی که تنها منبع در آمدش خبر نگاری است تهیه خبر هایش گاه از روی علاقه است و گاه از روی ....... ؟!!!! منظور مراتی چه بوده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر