پست های پرطرفدار

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

من جمادی الاخر را دوست دارم

گاهی وقتها فکر میکنم که ما  مستعمره عربها هستیم ! منتها چون بدنمان گرم است نمیفهمیم !!!
دوستی داشتم آذری. مادربزرگش از فارسی چیزی نمیدانست میگفت که وقتی به اخبار ترکی تلویزیون ایران گوش میدهد میگوید که من هم فارسی میفهمم ! حالا این شناسنامه ایرانی است یا عربی؟
 مانده ام که وقتی این همه اختلاف در " رویت هلال ماه " وجود دارد ، تاریخ تولدمان را باید از کدام گوری پیدا کنیم ؟ با این همه نکاتی که دانشمندان اسلام ازمزایای زمان تولد و تاثیرات آن بر سرنوشت انسان ! کشف کرده اند ،چه سرنوشتهایی که با یک اشتباه لپی  چهار چرخشان هواست ! خدا بخیر کند ! 

داریوش همایون مردی که زمین را برشاخ گاو نمیپنداشت


چه دیر فهمیدیم آنچه را که او میگفت . از گردی زمین میگفت و ما رگ گردن کلفت میکردیم که زمین برشاخ گاوی استوار گشته است !بقول قیصر : " چه زود دیر میشود "

۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

چرا بازسازی ؟ شما نشانی عدالتخانه را بگوئید من فیلمش را میدهم ! قتل ندا را میگویم!


بقول خودتان اسنادش موجوده ! وقتیکه مجوز" نمایشی"  بخاطر تشابه "اسم و مضمون" به ندا وسرنوشتش، توقیف میشود، آیا میتوان از عدالتخانه شما انتظار بررسی عادلانه را داشت؟ شما که در جلوی سفارت انگلیس با هنر نمایی آن پسر موقشنگ ! قتل ندا را به سخره گرفته بودید وآرش حجازی را جاسوس وقاتل میخواندید و یا در برنامه هدفمند و پرخرج " تقاطع " همه استعدادهایتان را برای تبرئه آن قاتل جانی "عباس کارگرجاوید" و بسیجیان لباس شخصی به کار گرفته و در نهایت هم  آن زن بیچاره را ، که سوگوارانه از اینهمه ظلم بر سرودست میکوبید  ، قاتل نامیدید،  آیا میتوانید مدعی اجرای عدالت  باشید ؟ اگر ثابت شد که "عباس کارگر جاوید" ندا را کشت آنوقت تکلیف اتهامات شما به انگلیس و آرش حجازی و آن زن ناشناس و موساد و ... چه میشود ؟
عدالتی نیست که اگر بود، همه آنانیکه قاتل را دیده اند و اعترافاتش را شنیده اند می آمدند و بر حقیقت  شهادت میدادند ! عدالت خانه شما کجاست ؟ شما همانها هستید که دیوارها و خاک کهریزک ، اوین ، رجایی شهر ، خاوران و...بر جنایات شما شهادت میدهند ! شما اگر مرد عدالتید صاحبان اسلحه هایی را که به سنگ قبر او شلیک کرده اند پیدا کنید قاتل پیشکشتان !